A mai nap izgalmas új dolgokat is tartogat a számomra. Interneten rendeltem, és ma érkezik. Ez is egy cél része. Ugyanis egy éve elkezdtem futni, egy kósza gondolatnak és a futo.blog.hu olvasásának köszönhetően. (A blog szerzőinek ezúton gratulálok! Nagyon tetszik az oldaluk.) Megfertőztek az ott olvasottak elég rendesen egy év alatt. Az abszolút nulláról indultam, konkrétan 1 perc futás után nem kaptam levegőt. Az év végére, odáig jutottam, hogy 32 percig futottam folyamatosan (hál a NIKE felkészítő programjának köszönhetően). Az idei évben elhatároztam, hogy márpedig ha törik, ha szakad az idei évben már mérni akarom a futásom adatait. Ehhez komoly beruházást kell csinálni, de elszántam magam rá, kell…akarom. Csináltam belőle célt, mi több egyből három cél lett belőle. Az egyik:  „15. cél: Szerezz be egy Ipod Nano-t.”. Igen, ez az,  ami ma érkezik meg.  (másik két cél majd akkor, ha aktualitásához közeledik)      

    

Szerző: Bloom77  2010.01.21. 08:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://harc.blog.hu/api/trackback/id/tr131689393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása