Itt vagyok már……megjöttem…..kicsit összeszaladtak a dolgok az elmúlt két hétben, de úgy néz ki, hogy sikeresen túlélem….(kopp…kopp…kopp). Kezdem a jó dolgokkal. Sikeresen megvettem egyik legnagyobb tervem legfontosabb kellékét a (Nike+)-os cipőt. Egy Pegasus 25-ös típus. Most már minden akadály elhárult, hogy mérni és vezetni tudjam a lefutott kilométereket. Nem vagyok egy számítógépes analfabéta, de a Nike+ honlapjával komoly csatát vívtam, hogy fel tudjak regisztrálni és a szenzor adatait el tudjam küldeni.  Gyakorlatilag három napig birkóztam vele, de sikerült. Sajnálatosan az egyik családtagom úgy döntött, hogy betonon bemutat egy hasas ugrást, melynek boka törés lett a vége. Míg „szenzációsan” szervezett közegészségügyünkben 6 órát töltöttem vele a sürgősségi….még egyszer hangsúlyozom  sürgősségi osztályon, sikeresen összeszedtem valami tífusz, malária, influenza keveréket…..na de ez már két hete volt és még épp, hogy múlik……..így aztán nem hogy futni nem tudtam, örülök, hogy élek. De valamiért ennek most így kellett lennie…….És akkor még egy fontos bejegyzés, amolyan utóirat…..végig rágtam a körmöm a Superbowl-n….nagyon jó mérkőzés volt két nagyon jó csapattal….és szerintem az győzött, aki akkor ott a legjobb volt. Gratulálok a Saint csapatának nagyon megérdemelték a győzelmet……..most pedig hosszú csend lesz az amerikai foci háza táján….ezért el kezdtem beszerezni azokat a mérkőzéseket, amelyeket újra meg szeretnék nézni………mára ennyi….béke legyen veletek harcosok.

 

Szerző: Bloom77  2010.02.11. 18:47 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://harc.blog.hu/api/trackback/id/tr391750160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása