És, hogy ne maradjon elvarratlan szál....az elveszett jelkép....nagyszerű könyv. Újabb könnyed kikapcsolódás a hétköznapokból. Tele számtlan érdekességgel, ezúttal az amerikai kultúrából.....nagyon jó könyv....csak ajánlani tudom mindenkinek.

Amóta nem írtam nagyon sok minden történt....nem is tudom hol kezdjem....nagy valószínűséggel néha majd eszembe jutnak dolgok, amik szervesen nem kapcsolódnak az adott témához, de be fogom írni...ez legalább tükrözi, hogy menniy minden jár a fejemben.

A futás: csinálom beszülettel, most már 8 km-t futok (kocogok) minden gond nélkül. Kicsit függővé váltam, de szeretem ez a lényeg. Az idén el kell érni, hogy legalább 11 km le tudja futni, és akkor jövőre már mehetek félmaratonra.

Ami még bejött: egy időben a futás már nem elégítette ki a testem felesleges energiáit, ezért elmentem egy edzőterembe, aminek hatására ott ragadtam. Már három hónapja belekezdtem a testépítésbe is. egy újabba dodlog, amely nagyon megfogott és most komolyan csinálom. Hamar azonosulni tudtam a testépítők szigorú életmódjával. Táplálkozás, testmozgás és pihenés mind fontos részei a sportnak, amelyet tudatosan kell felépíteni, annak érdekében hogy legyen eredmény...ne csak feleslegesen elvégzett munka. Tehát eat&train hardcore.

Könyv: annak ellenére, hogy alig marad szabadidőm erre a kedvenc tevékenységre csak bele szoktam fogni könyvekbe. Most a Viskó van soron. Már rég végeztem volna, de valamiért megálltam az utolsó fejezet előtt. Olyan, mint ha nem szeretném, hogy vége legyen. Nagyon jó könyv. Amit felölel az egy olyan téma, amely mindig is érdekelt, csak nem tudtam megfogalmazni magban...még a kérdeéseket sem tudtam feltenni róla normálisan. Ez a könyv megteszi helyettem és még válaszokat is ad.....amiket el tudok fogadni. Tömören: lenyűgöző olvasmány, mindenkinek csak ajánlani tudom. (ezt is)

 

 

 

Cél: na ez most egy kicsit megrekedt..pontosabban nem úgy megy, ahogyan menni kellene...de ez sem igaz, mert minden úgy van, ahogyan lenni kell...Na szóval az egyes dolgokban, amiket csinálok, mindben vannak kicsi célok, de a nagy cél most kicsit homályba került.........nem szeretem a gazdasági válságokat...Rájöttem nem nekem való, kiszállnék belőle, ha lehet.

 

Szerző: Bloom77  2010.06.25. 11:00 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://harc.blog.hu/api/trackback/id/tr992108709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása