Vannak dolgok, amelyek elkísérik az életem.....szinte tudatlanul. Amit mostanában megfigyeltem, hogy amilyen kedvem van olyan zenekart hallgatok az autóban.

Egy együttes van, akit soha nem lehetett kirobbantani az autómból...mindig bent kellett lennie, mert bármikor szükség lehet rá. Félelem...magányossság...bánat....szomorúság..mind-mind bele van sűrítve egy együttesbe. A szenvedésem...mind ott vannak a dalaikban...valahogy Tom York beleírta...és megtöltött velük lemezeket. És ideadta, hogy hallgasd. Nem lesz jobb kedved....csak tudod, hogy nem vagy egyedül.....én is érzem. Mindenki érzi...csak nem beszél róla. És főleg nem ír rá dalokat.....amik megmentenek attól, hogy elhaljanak a fájdalom húrjai...eltűnjenek nyomtalanul. Nem mind rögződnek egy dallamhoz....és ezálltal közös emlékké válnak.

Én és  Radiohead. Mi együtt vagyuk egy egész........talán ezért szeretem.....talán

www.youtube.com/watch

Szerző: Bloom77  2010.06.28. 21:55 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://harc.blog.hu/api/trackback/id/tr992117125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása